laupäev, 21. oktoober 2017

Minu uued kindad

Olen FB-s liitunud sellise grupiga nagu Käsitöö ja sealt saab väga palju inspiratsiooni. Keegi jagas seal sellist pilti:

https://www.ravelry.com/patterns/library/clown-tamer 
Kommentaaridest selgus, et tegemist on vikeldamisega. Samuti ütles keegi hea inimene, et selle kohta leiab infot raamatust "Sinu kord heegeldada ja kududa 2", mis mul kodus on olemas. Kallis vanaema kinkis selle mulle paar aastat tagasi.

Kõige pealt mõtlesin proovitööna teha labakindad. Aga poole töö pealt mõtlesin, et mis ma nende labakatega ikka teen ning ei suutnud välja mõelda, kuidas kinnas lõpuks kokku võtta ja nii sai tehtud sõrmikud. Ühe korra varem olen sõrmikuid kudunud ja nendest pikemalt on juttu siin: sõrmkindad.

Kui tavaliselt alustan kinnaste kudumist vasakust käest, siis seekord sai alustatud paremast. Suur viga! Ma ei ole ühtegi asja pidanud nii palju harutama ja uuesti tegema. Kui olin jõudnud paremal käel valmis kududa kaks sõrme, siis hakkasin tegema vasakut kinnast. Kui olin jõudnud mustriga lõpuni, siis selgus, et ma olen parema käe kindal kahes kohas vikeldamisel vea teinud ning harutasin kuni soonikuni kõik üles. Korra oli mõte, et loobun. Aga ma tahtsin näha palju ma veel harutama pean ja ei jätnud jonni. Harutamist tuli veelgi ette. Aga siin mu kaua tehtud kaunikesed on: 

Pildil olev tekk ei ole minu tehtud vaid meile kingitud :)

Lõng: Novita 7-veljestä
Vardad nr 3

Kaunist sügist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar